Σήμερα επισκέφτηκε το σχολείο μας η αγιογράφος κ. Παναγιώτα Ελευθερούδη και μίλησε στους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, σχετικά με την αγιογραφία και την εικονογράφηση των ναών. Αναφέρθηκε στα υλικά και στις τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή μιας εικόνας. Η επίσκεψη έγινε στα πλαίσια σχετικού προγράμματος (Στα χνάρια της πολιτιστικής κληρονομιάς του Αγίου Όρους), που συμμετέχουν και οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας.
Τετάρτη 15 Μαρτίου 2017
Επίσκεψη αγιογράφου
Σήμερα επισκέφτηκε το σχολείο μας η αγιογράφος κ. Παναγιώτα Ελευθερούδη και μίλησε στους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, σχετικά με την αγιογραφία και την εικονογράφηση των ναών. Αναφέρθηκε στα υλικά και στις τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή μιας εικόνας. Η επίσκεψη έγινε στα πλαίσια σχετικού προγράμματος (Στα χνάρια της πολιτιστικής κληρονομιάς του Αγίου Όρους), που συμμετέχουν και οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας.
Σάββατο 11 Μαρτίου 2017
Επίσκεψη οδοντίατρου στο σχολείο.
Την ερχόμενη εβδομάδα ο οδοντίατρος από το Κ.Υ. Παλαιοχωρίου θα επισκεφτεί το σχολείο μας για να δώσει συμβουλές στα παιδιά για τη στοματική υγιεινή, αλλά και να κάνει έναν έλεγχο στα δόντια τους. Παρακαλούμε τους γονείς, αφού διαβάσουν το έντυπο που τους έχει αποσταλεί, να συμπληρώσουν την υπεύθυνη δήλωση (βρίσκεται στο τέλος του εντύπου) και να μας τη στείλουν ως τη Δευτέρα, 13 Μαρτίου 2017. Όσοι μαθητές δεν φέρουν υπογραμμένη τη σχετική υπεύθυνη δήλωση δεν θα ενημερωθούν ούτε θα εξεταστούν από τον οδοντίατρο.
Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017
11oς Πανελλήνιος Μαθηματικός Διαγωνισμός
Θα διεξαχθεί σήμερα ο 11ος Πανελλήνιος Μαθηματικός Διαγωνισμός "Παιχνίδι και Μαθηματικά" που διοργανώνει κάθε χρόνο η Ελληνική Μαθηματική Εταιρία με την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας. Στο διαγωνισμό συμμετέχουν προαιρετικά οι μαθητές των Ε' & ΣΤ΄ τάξεων των σχολείων όλης της Ελλάδας. Το σχολείο μας θα συμμετάσχει όπως συμμετείχε σε όλους τους προηγούμενους διαγωνισμούς.
Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017
Εκκλησιασμός μαθητών
Την Παρασκευή, 10 Μαρτίου 2016, καιρού επιτρέποντος, οι μαθητές όλων των τάξεων θα εκκλησιαστούν (Προηγιασμένη Θεία Λειτουργία)
Τρίτη 7 Μαρτίου 2017
Νέο Δ.Σ. Συλλόγου Γονέων
Το νέο Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημ. Σχολείου Στανού, όπως αυτό προέκυψε από την Γ.Σ. είναι:
- Πρόεδρος: Κασαμπαλή Εύη
- Αντιπρόεδρος: Τουπλικιώτης Απόστολος
- Γραμματέας: Τριανταφύλλου Λίτσα
- Ταμίας: Τουπλικιώτη Θεοστώρα
- Μέλος: Κερασίνη Σοφία
- Αναπληρωματικά μέλη: Κουϊμτζή Στέλλα, Γιαννούλα Ηλία, Κασαμπαλή Ευαγγελία, Ευθυμούδης Μπάμπης, Τριανταφυλλίδης Δημήτριος
Τους ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία στο έργο τους.
Ετικέτες
Ενημέρωση,
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017
Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)




