Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Το Νηπιαγωγείο........ στο Δημοτικό


Την Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου είχαμε μια απρόσμενη όσο και ευχάριστη επίσκεψη. Οι μαθητές του Ν/γείου με τις δασκάλες τους μας επισκέφτηκαν και μας ενημέρωσαν για την εργασία τους σχετικά με την κατανάλωση νερού. Μάλιστα φεύγοντας μας χάρισαν και μια αφίσα που μας υπενθυμίζει, ότι με απλές ενέργειές μας, μπορούμε να περιορίσουμε δραστικά την κατανάλωση νερού

Κατασκευή στο σχολείο


Τέλειωσε το υπόστεγο στην είσοδο του νέου διδακτηρίου. Επιτέλους θα απαλλαγούμε από τα νερά της βροχής που πλημμύριζαν το διάδρομο και το γραφείο. Είναι επίσης ένας χώρος να προστατεύονται οι μαθητές από τον ήλιο και τη ζέστη. Αν και είχαμε αμφιβολίες, τελικά το υπόστεγο «έδεσε» αισθητικά με το κτίριο. Ευχαριστούμε το Σύλλογο Διδασκόντων και ιδιαίτερα τον Πρόεδρο κ. Δημήτριο Τριανταφιλλίδη και τον Οικονόμου για την κατασκευή του.

Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Ακόμα περιμένουμε

Ακόμα περιμένουμε το συνεργείο που υποτίθεται θα ερχόταν την Τρίτη για να τοποθετήσει την κεραία ασύρματου internet στη σκεπή. Ταυτόχρονα θα διπλασίαζε την ταχύτητα και θα συνέδεε τους Η/Υ του σχολείου με το διαδίκτυο.
1. Υ.Γ Το ασύρματο internet συνεχίζει να ....... λειτουργεί με την ίδια ταχύτητα που σου ...... επιτρέπει να μπορείς να μπεις σε καμία ιστοσελίδα.
2. Υ.Γ. Τέλος του μήνα το έργο θα παραδοθεί και ο εργολάβος μάλλον θα πληρωθεί, χωρίς να έχουμε καταφέρει να κάνουμε ούτε μια ώρα σύνδεση με το διαδίκτυο Είναι σαν να αγοράζεις κινητό, να πληρώνεις τα τέλη σύνδεσης, αλλά να μην έχεις τη δυνατότητα να μιλάς.

Κατασκευή στεγάστρου

Άρχισαν σήμερα οι εργασίες για την κατασκευή του στεγάστρου στην είσοδο του νέου διδακτηρίου. Το στέγαστρο κρίθηκε απαραίτητο να κατασκευαστεί λόγω κακοτεχνιών στην είσοδο με αποτέλεσμα όλα τα νερά της βροχής να μπαίνουν στο εσωτερικό του σχολείου και ιδιαίτερα στο γραφείο.
Σήμερα τοποθετήθηκαν οι σιδερένιες κολόνες και αύριο θα τοποθετηθούν τα φορούσια. Την επόμενη βδομάδα θα τελειώσει και πιστεύουμε πως θα λυθεί το πρόβλημα.
Τα υλικά κατασκευής τα έχει αναλάβει η Σχολική Επιτροπή και την κατασκευή ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων. Με ενέργειες του Συλλόγου χρηματοδοτήθηκε η Σχ. Επιτροπή για να εκτελέσει το έργο.

Καλλιο αργά παρά ..... αργότερα

Μετά από ένα χρόνο και ένα πλήθος υποσχέσεων, ήρθε επιτέλους κλιμάκιο δύο μηχανικών ,από τη Νομαρχία Χαλκιδικής, για να ελέγξει το παλιό διδακτήριο και να αποφασίσει για τις παρεμβάσεις που θα γίνουν. Από τη συζήτηση προέκυψαν τα εξής:
1. Για τις ρωγμές θα γίνει αποκάλυψή τους και θα επισκευαστούν
2. Η σκάλα στο πίσω τμήμα του σχολείου μάλλον θα γκρεμιστεί.
3. Θα ανακατασκευαστεί πλήρως η σκεπή.
4. Θα βαφεί εξωτερικά το σχολείο.
5. Πιθανόν θα βαφεί και εσωτερικά.
Οι μηχανικοί δεν θεώρησαν το κτήριο επικίνδυνο και ότι οι ρωγμές είναι μια φυσιολογική φθορά λόγω καθίζησης του εδάφους.
Προτάθηκε να γίνει αντιστήριξη όλου του πίσω τοίχου αλλά αυτό μας είπαν ότι θα εξεταστεί μετά την αποκάλυψη των ρωγμών.
Ήταν εντελώς αρνητικοί για την αποκάλυψη , με αμμοβολή, της πέτρινης τοιχοποιίας του κτηρίου.
΄Πάντως μας επιφύλασσαν και μια ....... έκπληξη. Ένας μηχανικός είχε περιλάβει στις εργασίες και την ανακατασκευή της εισόδου του νέου διδακτηρίου. Όταν το νέο διδακτήριο παραδόθηκε είχαμε επισημάνει με έγγραφό μας τις ατέλειες που παρουσιάζει και ιδιαίτερα το πρόβλημα της εισόδου, την ανεπαρκή θέρμανση και την κατασκευή των κουφωμάτων. Δέκα χρόνια μετά, προς τιμή του μηχανικού, δεν ξέχασε το πρόβλημα και πρότεινε λύση. Πάντως τα γεγονότα τον πρόλαβαν ( δες παραπάνω).
Προτείναμε , αντί αυτού να επισκευαστούν τα κουφώματα και να αλλαχθούν οι υαλοπίνακες του πάνω ορόφου , πράγμα που συμφώνησε.
Στην τελευταία και πιο σημαντική ερώτηση, το πότε θ' αρχίσουν οι εργασίες, χαμογέλασαν και μας απάντησαν πως αυτό θα εξαρτηθεί από τη ροή της χρηματοδότησης
Την ίδια μέρα που κατατέθηκε ένας προϋπολογισμός πρωτοφανούς λιτότητας, το να ζητάς χρηματοδότηση για την επισκευή ενός διδακτηρίου φαντάζει άκρως σουρεαλιστικό
Είδομεν.........

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Προσφορά στο σχολείο


Ο Δημήτριος Χαλκιάς του Αστερίου πραγματοποίησε την υπόσχεση που μας είχε δώσει, κατασκεύασε μια «χελιδόνα», και μας την έφερε σήμερα το πρωί στο σχολείο. Μας πρόσφερε επί σεις μια σαΐτα, ένα αδράχτι και μια ρόκα που φυσικά κατασκεύασε ο ίδιος .
Το τρία τελευταία αντικείμενα τοποθετήθηκαν στον τοίχο της εισόδου του σχολείου και η "χελιδόνα θα χρησιμοποιείται κάθε 1η του Μάρτη από τους μαθητές του σχολείου.
Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του σχολείου σ' ευχαριστούν θερμά κ. Δημήτρη Χαλκιά.

Ασύρματο internet…. να ’χουμε να λέμε

Από τις αρχές της εβδομάδας το Σχολείο ……συνδέθηκε ασύρματα για πρώτη φορά με το διαδίκτυο. Και λέμε ….. συνδέθηκε μια και η ταχύτητα σύνδεσης (11κp/sec) δεν επιτρέπει ουσιαστικά της σύνδεσης με το 90% των ιστοσελίδων.
Η ταχύτητα είναι δέκα φορές περίπου πιο αργή ,από την απλή σύνδεση μέσω τηλεφωνικής γραμμής και 400 φορές πιο αργή από την απλή ADSL (2MPs/sec)
Το ευχάριστο στην ιστορία είναι ότι μας υποσχέθηκαν ότι θα αναβαθμίσουν την ταχύτητα και θα μεταφέρουν την κεραία από την είσοδο του σχολείου στη σκεπή μαζί με την υπάρχουσα
Υ.Γ. Σήμερα δεν λειτουργεί το ασύρματο internet

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Την Πέμπτη 4 Νοεμβρίου, το πρωί μόλις ανοίξαμε το σχολείο διαπιστώσαμε πως μαι τεράστια (για τη συγκεκριμένη θέση) κεραία βρισκόταν τοποθετημένη πάνω από την είσοδο του σχολείου. Αρχίσαμε τα τηλεφωνήματα να μάθουμε ποιος και γιατί την εγκατέστησε. Έπειτα από αρκετά τηλεφωνήματα μάθαμε τα εξής:
  1. Η κεραία τοποθετήθηκε την Τετάρτη, 3 Νοεμβρίου από συνεργεία σταλμένο από την Τ.ΕΔ.Κ Ν. Χαλκιδικής.
  2. Τοποθετήθηκε στη συγκεκριμένη θέση ( και όχι στη σκεπή που θα ήταν και το σωστότερο) γιατί το συνεργείο δεν ....... είχε σκάλα!!!!!! (όπου τους βόλευε την τοποθέτησαν. Μπορούσαν να την βάλουν και στα κάγκελα της περίφραξης ή πάνω στο πεύκο της αυλής, λέμε τώρα.)
  3. Η κεραία θα χρησιμεύσει για δωρεάν internet στο χωριό.

Εκφράσαμε τις παρακάτω απορίες:

1. Γιατί το συνεργείο ήρθε την Τετάρτη, 3 Νοεμβρίου ,όταν το σχολείο ( και όλα τα σχολεία της χώρας) ήταν κλειστό;

2. Γιατί δεν ενημερώθηκε τουλάχιστον τηλεφωνικά (νομικά απαιτείται έγγραφη συναίνεση του Σχολικού Συμβουλίου ) ο Δ/ντής του σχολείου;

3. ΄Πως είναι δυνατόν στο σχολείο να υπάρχουν αυτή τη στιγμή δυο κεραίες (έτσι πως το πάνε θα έχουμε περισσότερες κεραίες, από όσες έχει η κορφή του Χολομώντα)

4. Ποιες οι επιπτώσεις στην υγεία των παιδιών και των εκπ/κών;

Διαβάστε τις απαντήσεις:

  1. Το συνεργείο δεν ήξερε για το ότι το σχολείο ήταν κλειστό.
  2. Δεν ήξερε το τηλέφωνο του σχολείου.
  3. Δεν ήξερε για τη δεύτερη κεραία.
  4. Καμία επίπτωση δεν έχει στην υγεία κανενός.

Όταν όμως καταλάβαμε πως οι απαντήσεις τους ήταν για γέλια ( για παράδειγμα την πρώτη κεραία το ίδιο συνεργεί την τοποθέτησε )και τους στριμώξαμε ακούστε την απάντηση.

Αν δε συμφωνείτε ερχόμαστε την Τρίτη, 9 Νοεμβρίου και ξηλώνουμε τις κεραίες και δεν έχει κανένας internet στο χωριό.

Υ.Γ. Για το έργο "ΣΥΖΕΥΞΙΣ" πληρώθηκε από χρήματα του ελληνικού λαού το ποσό των 153.000.000€ για να έχουν οι απομακρυσμένες περιοχές ασφαλή σύνδεση με το διαδίκτυο