Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2020

5ο ΔΩΜΑΤΙΟ ΑΠΟΔΡΑΣΗΣ



5ο ΔΩΜΑΤΙΟ ΑΠΟΔΡΑΣΗΣ Το παιχνίδι ως παιδαγωγικό εργαλείο μάθησης

Παιχνίδι μαθηματικών γνώσεων, οξυδέρκειας και παρατηρητικότητας


  Το παιχνίδι, ως μία από τις σημαντικότερες ασχολίες του παιδιού, αποτελεί πρωταρχικό παράγοντα ανάπτυξης και ασκεί καθοριστική επιρροή στη διαδικασία της μάθησης. Μέσω αυτού, ενισχύονται λειτουργίες όπως: επανάληψη, εξάσκηση, μίμηση, εξερεύνηση, ανακάλυψη, σύνθεση. Το παιχνίδι βοηθάει στην ανάπτυξη ικανοτήτων που είναι απαραίτητες για τη μάθηση και αφορούν στα : εσωτερικά κίνητρα, εμπλοκή, επιμονή, αυτορρύθμιση, συναλλαγή με τον κοινωνικό περίγυρο, αυτοεκτίμηση, εμπιστοσύνη στον εαυτό του και στους άλλους.
  Τα οφέλη του παιχνιδιού είναι πολλά τόσο σε γνωστικό, όσο και σε κοινωνικό επίπεδο και για αυτό μπορεί να αποτελέσει μια διαπροσωπική και συνεργατικά δομημένη δραστηριότητα στα πλαίσια της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ο όρος μάθηση δεν αναφέρεται μόνο στην πείρα που αποκτά ο μαθητής μέσα από τη διδασκαλία των διαφόρων μαθημάτων, αλλά και σε αυτή που αποκτά πέραν της διδασκαλίας


Πλαίσιο δράσης
 
Πρόκειται για δράση που οργανώνεται από τους/τις καθηγητές/τριες των Μαθηματικών του Γυμνασίου της Ελληνογαλλικής Σχολής Καλαμαρί, που συντονίζουν τους/τις μαθητές/τριες του Γυμνασίου και απευθύνεται σε μαθητές/τριες της Ε΄και ΣΤ΄τάξης Δημοτικού. Συνδιοργανώνουν και συνεργάζονται οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου του 1ου ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας, κα Ελένη Ζησοπούλου και κ. Σωκράτης Τουμπεκτσής.

Στόχος της δράσης είναι μέσα από το παιχνίδι οι μαθητές/τριες:

 Ναμάθουννααλληλεπιδρούνκαινασυνεργάζονταιμεσυνομηλίκους(καιενήλικες) θέτονταςκαιυλοποιώνταςκοινούςστόχους.

 Ναεπικοινωνούνεξερευνώνταςκαιχρησιμοποιώνταςδιαφορετικάμέσαέκφρασηςκατασκευές γρίφοι κίνηση.

 Να λειτουργούν υπεύθυνα και αυτόνομα να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες

 Νατολμούνναδοκιμάζουνμέσαστηνασφάλειαπουτουςπαρέχειτοπαιχνίδι

 Νααναπτύσσουνστρατηγικέςκαιναλύνουνπροβλήματα

Τοπαιχνίδιπαρέχεισταπαιδιάπολλαπλέςευκαιρίεςναπροσεγγίσουνγνώσειςαπόδιαφορετικέςεπιστημονικέςπεριοχές(μαθηματικά φυσικέςεπιστήμεςκλπ).

Ότανταπαιδιάμαθαίνουνμέσααπότοπαιχνίδιαναπτύσσουνθετικήστάσηαπέναντιστηγνώση 5οΔΩΜΑΤΙΟΑΠΟΔΡΑΣΗΣ1οΠΕΚΕΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣΜΑΔΕΔΟΝΙΑΣ/ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗΣΧΟΛΗΚΑΛΑΜΑΡΙ



2




Περιγραφή δράσης

ΟιμαθητέςτριεςχωρίζονταισεομάδεςκαιαπασχολούνταιδημιουργικάστονχώροτουΓυμνασίουγια2 ώρεςσεδύοφάσεις

Επίλυσηγρίφων αινιγμάτωνκαιμαθηματικώνπροβλημάτωνλογικήςσεμίααπότιςαίθουσεςτηςΣχολής

Προσπάθειανα«αποδράσουν απότοδωμάτιομεαρωγότιςγνώσειςτους τηνπαρατηρητικότητακαιτηνοξυδέρκειάτους Μεταξύάλλωντοδωμάτιοπεριλαμβάνει κρυπτογραφημέναμηνύματα μικροσκόπιο τηλεσκόπιο κρίκους γρίφους quiz κα

ΠρόγραμμαΔράσης

Το"ΔωμάτιοΑπόδρασης διοργανώνεταιγια5ησυνεχήχρόνιααπότοΓυμνάσιοτηςΕλληνογαλλικήςΣχολήςΚαλαμαρίκαιθαπραγματοποιηθείστιςεγκαταστάσειςτουΓυμνασίου(ΓεωργικήςΣχολής44, ΤΚ55102 Πυλαία Θεσσαλονίκη σύμφωναμετοπαρακάτωπρόγραμμα

ΜαθητέςτριεςΕ΄τάξηςΔημοτικού: Σάββατο28 Μαρτίουστις12:00-14.00 ή16.00-18.00


ΜαθητέςτριεςΣτ΄τάξηςΔημοτικού: Κυριακή29 Μαρτίουστις12:00-14.00 ή16.00-18.00
ΔηλώσειςσυμμετοχήςτομέχρικαιτηνΠέμπτη26 Μαρτίου2020 στοhttps://bit.ly/2OoHCkl ήστηνιστοσελίδατηςΣχολήςwww.kalamari.gr (ΕΠΙΛΟΓΗ«εγγραφήσεεκδηλώσεις)



Θα δοθεi βεβαίωση συμμετοχής σε όλους ες τους τις μαθητές τριες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου